top of page

מדוע טיול בעולם עושה אותנו לאנשים טובים יותר

אנשים שואלים אותי איך הטיולים והמסעות שלנו בעולם משפיעים עלי, עלינו, על הילדים. אז לגבי הילדים, אפרט בפוסט אחר, אענה כרגע איך זה משפיע עלי. אם אסתכל אחורה על מי שהייתי לפני שהתחלתי לטייל ולהשוות את זה למי שאני עכשיו, אומר כי הטיולים בעולם הפכו אותי לאדם טוב יותר.

למעשה, אני חושבת שטיולים בעולם עושים את כולם אנשים מדהימים יותר. אנחנו מסיימים את הדרך שלנו טוב יותר מאשר כשהתחלנו. אני לא אומרת את זה כדי להיות יהירה, מצאתי לפחות 10 סיבות מדוע לדעתי הטיולים הופכים אותנו לאנשים טובים יותר:

יותר חברתיים

בטיול אנו נחשפים להמון אנשים, תיירים כמונו וגם אנשים מקומיים. בפגישות עם אנשים זרים נוצרות שיחות, מחליפים חוויות או מידע ורוקמים קשרים אישיים.

יותר טובים בלשוחח

אחרי שיחות אינפורמטיביות ומשעממות של לאן, איפה וכמה זמן, לומדים לפתח שיחות מעניינות לנושאים שיספרו לנו באמת משהו על האדם, על חייו, על התרבות, וכך אנו מעשירים את עצמנו.

יותר בטוחים בעצמינו

נסענו אל העולם. טיפסנו על האוורסט, צללנו בפיליפינים, ניווטנו ערים לא ידועות, אכלנו, טעמנו, ניסינו. כבשנו את פחדינו. עשינו דברים מדהימים!! איך אפשר לא להיות בטוחים יותר בעצמינו וביכולות שלנו? ההרגשה היא שאנו הרבה יותר בטוחים ביכולת שלנו להשיג כל דבר שנגדיר.

יותר סתגלנים

פספסנו קונקשיין בטיסה, האוטובוס איטי ויש עיכובים, הגשם לא פוסק, ועוד....ועוד....לומדים על הדרך איך להתאים את התוכניות שלנו למצבים משתנים. לומדים לא להתרגז....פשוט משנים תכניות וממשיכים הלאה. החיים מזמנים לנו הפתעות, גמישות וחשיבה חיובית הכרחיים.

יותר הרפתקנים

טיול מזמן לנו הרפתקאות שלא תמיד באזור הנוחות שלנו. התמודדות עם פחדים, לסמוך לעיתים על האחר, לשחרר את השליטה. בסופו של יום אלו הזיכרונות שמלווים אותנו לכל החיים.

יותר קלילים

גם אם יש טעויות בדרך ודברים לא מסתדרים כמו שרצינו, הטיולים מלמדים שבסוף הכל מסתדר, ובדרך כלל לטובה.

יותר יפים

ימים רגועים וחופש, הופכים אותנו לקורנים יותר. לכן מרגישים צעירים יותר ויפים יותר.

יותר חכמים

הטיול מלמד אותנו על העולם. על אנשים, היסטוריה, תרבות ועובדות סתמיות על מקומות שאנשים יכולים רק לחלום עליהם. יש לנו הבנה טובה יותר איך זה עובד ואיך אנשים מתנהגים. זה דבר שלא ניתן ללמוד מספרים. רק מניסיון בטיולים.

פחות חומרניים

על הדרך, לומדים כמה דברים אנחנו באמת צריכים. מבינים כי רב הדברים שיש לנו הם די חסרי תועלת בהנהגת חיים מאושרים באמת. כמו שאומרים: THE MORE YOU OWN, THE MORE IT OWNS YOU

יותר מאושרים

טיולים בעולם מלמדים אותנו איך להיות מאושרים. איך להיות רגועים יותר, בטוחים יותר, ולראות את העולם כמקום בהיר. כשאנו לומדים יותר על העולם ועל האנשים בו, כשאנו מנסים דברים חדשים, בודקים את הגבולות שלנו, אנו הופכים להיות פתוחים יותר ואנשים טובים יותר.

אז טיול מכל סוג שהוא יגרום לך להיות אדם מדהים יותר. אז למה לא לתכנן את ההרפתקה הבאה שלך כבר עכשיו? בין אם זה טיול מסביב לעולם או רק חופשה של עשרה ימים, שבועיים במזרח :-)

קטגוריות
פוסטים אחרונים
איך לתכנן מסלול
ארכיון
bottom of page