top of page

הפינאלה

החלטנו לסיים את טיולנו בתאילנד. כשבדקנו על טיסות מהפיליפינים לתאילנד גילינו שהטיסות דרך סינגפור מוזילות מאוד את המעבר. אז למרות שסינגפור היא מדינה מערבית, יקרה ושונה מכל המדינות בהן ביקרנו באסיה החלטנו בכל זאת לבקר בה שלושה ימים. כשבדקנו אפשרויות לינה גילינו שהמחירים לדירה או מלון הם סופר יקרים. על מנת לעמוד בתקציב שלנו הזמנו חדר בהוסטל בעלות של 100$ עם מקלחות משותפות ולינה בחדר 6 מ"ר עם מיטות קומותיים. אה…ואין חלון!! קמנו בבוקר לקול צעקותיו של אביב "איך הגענו לכלא הזה??? איך יתכן שאתמול היינו בגן עדן והיום אנחנו פה? עכשיו קונים כרטיס טיסה ועפים מפה!!!"

אז לקחנו אוויר ויצאנו לכיוון יוניברסל סטודיוס, בילינו יום מקסים בפארק שעשועים משוכלל ומהנה ביותר, ראינו סרטים ב 4D, הדמיה של הוריקן ומתקנים מושקעים ושווים במיוחד.

ביום למחרת טיילנו בעיר, התרשמנו מבנייניה המפורסמים וקניוני הפאר. טיילנו בפארק Gardens of the bay והתרעננו במזרקות מים. צפינו במופע אורות ובמופע לייזר משוכלל על המים.

שמחנו לחזור לתאילנד. טסנו לקראבי, ישנו במלון מפנק בעיר, יצאנו להסתובב וממש ליד המלון היה שוק אוכל מעולה, שוב האוכל שאנחנו כל כך אוהבים. יום למחרת אוטובוס ומעבורת לקופנגן. כאן בחרנו לבלות את שלושת השבועות האחרונים שלנו. התמקמנו שוב אצל הבלגי, התארגנו על אופנועים ו…מרגישים בבית. הכבדות של הסוף מורגשת ביותר, רגעים וזכרונות מהשנה שעברנו מציפים אותנו, מרגישים מבורכים אך גם חוששים מהחזרה אל החיים האינטנסיביים בארץ. ניצלנו את הימים כדי לסיים את כל הלימודים, כל הכבוד לילדים שלנו שלמדו עצמאית ובהצלחה פרק אחר פרק. אנחנו היינו ליידם כשנזקקו לעזרה. המהמורות הרגשיות שלקראת החזרה הביאו עלינו מחלות כמו שלא חווינו בכל הטיול. אביב היה הראשון לחלות, אחריו יהלי, אני וגילי. ושוב נפרדים. הפעם להרבה זמן. עולים על המעבורת לכיוון הטיסה לבנגקוק, האי מתרחק מאיתנו והלב פועם מהתרגשות. שני לילות אחרונים בדירה חמודה ששכרנו בבנגקוק. גילי ואני יוצאים למסע שופינג מהנה ביותר, אביב מבלה עם רני ויהלי באטרקציות בעיר. למדתי לאהוב מאוד את העיר הזו, היא מכניסה בי אדרנלין מטורף. יוצאים לכיוון שדה התעופה, מחר כבר נישן בהוסטל שלנו בבית יהושע :).

באיזו מהירות חלפה לה השנה. כמה מקומות, תרבויות, מפגשים, חוויות, אנשים, פרידות מרגשות וחופש ארוך ארוך שאיפשר זמן משפחתי משמעותי ואיכותי. מתנה לעצמינו. הרגשה מופלאה שאת האקזיט (הראשון) שלנו עשינו. 336 ימים, 6 מדינות, 21 טיסות, 45 מקומות לינה. לאורך כל הדרך הרגשנו בטוחים, גילינו שאנשים הם יצורים טובים, מצאנו ששהות ליד ים טובה עבורנו וקיבלנו הרבה VITAMIN SEA. מקווה שנצליח לייצר בארץ זמן משפחתי איכותי ומוצלח, שנמשיך לטייל בעולם ולחוות חופש אמיתי. כבר חולמים ומתכננים את הטיול הבא…

קטגוריות
פוסטים אחרונים
איך לתכנן מסלול
ארכיון
bottom of page