top of page

בדרך לאיים עוצרים בהואה הין

רבות קראנו על עיירת הנופש התאילנדית הואה הין. עיירת דייגים שהפכה לעיירת נופש בה נבנה בית הקיט של המלך והמלכה.

שעתיים וחצי דרומית לבנגקוק, רצועת חופים באורך 10 ק"מ, חופים יפים ונקיים. הסיבה לביקורנו בעיירה היא האטרקציה שהילדים סימנו עוד מהארץ, VANA NAVA פארק המים החדש והשווה בתאילנד.

אחרי שבוע בפאי הילדים חיכו בטירוף לפארק הזה. אז חזרנו מפאי לצ'אנג מאי במיניואן ותכננו לקחת רכבת לילה לבנגקוק. אממ.. שעת אחר הצהריים, העיר צ'אנג מאי פקוקה מאוד ונסיעה של רבע שעה הופכת להיות שעה וחצי. איחרנו את הרכבת וחזרנו לגסטהאוס המוכר לנו בעיר העתיקה. למחרת הסתובבנו בקניון שווה MAYA, הילדים שיחקו ואנחנו טעמנו כל דוכן בשוק האוכל במקום.

13 שעות רכבת לילה לבנגקוק. יש סליפרים, מיטה לכל אחד. הילדים התלהבו והשתוללו, עלו וירדו, בשעה שש בבוקר הגענו לבנגקוק. מונית קצרה פלוס מיניוואן של שעתיים וחצי פלוס מונית קצרה נוספת ואנחנו בדירה ששכרנו לשבוע ימים דרך AIRBNB.

דירה חדשה ומפנקת עם שני חדרי שינה ושני שירותים ומקלחות, סלון, מטבח מאובזר ומרפסת הצופה לבריכה ענקית. הכנו ארוחות בוקר בבית ולאחר שלשה שבועות שאכלנו 3 פעמים ביום בחוץ, התאים לנו להרגיש קצת אווירה של בית.

עלינו על בגד ים וצעדנו 10 דקות עד הים. חוף ענק נפרש לפנינו. נחמד, לא יותר מזה. הילדים ישר רצים למים ויוצאים החוצה תוך פחות מדקה בבכי וצעקות. מדוזות. איזה באסה. חוצמזה החוף לא משהו, לא כמו שתואר ועכשיו הילדים בחיים לא יחזרו לים והזמנו שבוע.

תאילנדי חמוד רואה שיהלי בוכה מהכאב של המדוזה, ישר הוציא חומץ ועוד כל מיני אבקות וטיפל בו במסירות.

חם כמו באילת, אנחנו יוצאים כל ערב אחרי החום ל- MARKET VILLAGE, יורדים למרתף ונהנים משוק האוכל במקום. הפעם השוק מקורה ובתוך קניון. הילדים אהבו. אנחנו פחות. מרבית המבקרים במקום הן משפחות תאילנדיות וחוץ מהן רואים גברים מערביים עם נשים תאילנדיות.

סוף השבוע עבר ואנו בדרכנו לפארק המים המשוכלל. פתחנו את הפארק בעשר בבוקר וסגרנו אותו בשש בערב. הילדים נהנו בטירוף, מגלשות שוות, משחקים מדליקים ומכשולים עם מים , בריכת גלישה מגניבה. היום הזה הוכתר ע"י הילדים כיום הכיפי ביותר מתחילת הטיול.

עוד ארבעה ימים העברנו בדירה ובבריכה. ראינו כמה סרטים וטיילנו בשווקים ליליים.

אז מה דעתנו על הואה הין?

שהיא עיירה תיירותית מנומנמת ולא מעניינת. מבחינתנו ההורים היינו מוותרים על המקום. הילדים חושבים אחרת. בגלל פארק המים.