top of page

נוחתים בצ'אנג מאי

חצי שנה קראתי בלוגים של משפחות מטיילות בעולם. בכל רגע פנוי ברכבת בדרך לת"א וחזרה אספתי מידע, חקרתי, גיגלתי ומיפיתי את המקומות בהם נרצה לבקר, מקומות לינה ודרכי הגעה. חשוב היה לי להתחיל טוב, שלא נמצא עצמינו או אחד מאיתנו שיאמר…"למה עשינו את זה".. ואכן זה עבד. וזה מדויק. מדויק לנו.

נחתנו בצ'אנג מאי, צפון תאילנד. העיר השנייה בגודלה בתאילנד אחרי בנגקוק. רני ואני הזמנו 2 לילות במלון בעיר העתיקה DE CHARME HOTEL. מלון מפנק עם בריכה מדליקה. נשארנו 6 לילות בסוף. אביב הרגיש כאבים עזים ברגל ולכן ההילוך היה נמוך. הרבה במלון, מעט תזוזות.

לראשונה יצאנו אל רחובות העיר. העיר העתיקה של צ'אנג מאי מלאה ברחובות קטנים והשיטוט בה נעים. מלאה במקדשים צבעוניים עם הרבה בודהה (או כמו שיהלי קורא לו בודההל'ה .הרגשה של כפר בתוך עיר גדולה. יהלי לא אהב את הריחות המשונים, סלד מהאוכל במסעדות ובעיקר רצה להישאר במלון. גילי ורני נפתחו מיד אל הטעמים, ניסו וטעמו הכל מהרגע הראשון. איזה כיף, הופתענו לטובה.

אחרי שבוע עברנו לגסט האוס צנוע TRI GONG RESIDENCE באזור אחר של העיר העתיקה לעוד שלושה לילות, לקחנו חדר משפחה אחד לכולנו. מיטות מקיר לקיר. חגיגה.

אז מה עשינו בצ'אנג מאי?

שוטטנו ברחובות ובסמטאות העיר העתיקה, העברנו 3 שעות חווייתיות במוזיאון תלת מיימד מדהים ART OF PARADISE, טיילנו בשוק יום שבת, עשינו פוט מאסאג' ברחוב וכמובן שטעמנו מדוכני הרחוב. טיילנו שעות בשוק המפורסם של יום ראשון שהיה סמוך למלון שלנו, חוויה ססגונית וצפופה. וכמובן ביקרנו מספר פעמים בשוק הלילה NIGHT BAZAR האהוב על גילי.

נסענו 45 דקות מצ'אנג מאי למקדש DOI SUTHEP שבנוי על הר וממנו תצפית מדהימה על העיר. עלינו מאות מדרגות שמובילות להמון בודהה ועוד בודהה ועוד בודהה'לה.

החוויה המדהימה ביותר הייתה אומגות על צמרות עצים FLIGHT OF THE GIBBON. בלב ג'ונגל עב עצים גבוהים כשכל הטבע חי ופועם סביבנו, צרצור צרצרים, קופי גיבון מתוקים, פכפוך מים בנהר מתחתינו, ואנחנו עפים מעל כל זה, בגובה העננים, עוברים מעץ לעץ כמו משפחת טרזנים מיומנת וצופים על כל היופי הזה מלמעלה. כ- 20 תחנות של אומגות כאשר הארוכה מכולן 800 מטר. חוויה של פעם בחיים. דרך אגב, מאותו יום אנחנו קוראים ליהלי גיבובו, ע"ש קוף הגיבון שפגשנו.